copypast_protection

vrijdag 14 juni 2013

Pet Play... in actie




Ik heb al wat ervarigen in BDSM.. mindplay, bondage, spanking, ...

Maar het laatst vind Ik het idee van spelen met een katje wel leuk..

Je komt op Mijn schoot zitten.. prrr in Mijn nekje en knabbelen aan Mijn oren..

Katten zijn sensueel.. Ze lopen wat rond, een beetje op zichzelf levend in deze wonderlijke wereld..

Katjes zijn flexibel.. Ze stralen vertrouwen uit, en wanneer ze vanuit een boom landen lijkt dit het eenvoudigste in de hele wereld..

Katjes windelen hun warm, klein en zacht lijfje rond Mijn been, als een roep om aandacht..

Ik streel je naakte huid, beginnend op je rug en eindigend tussen jouw spleet.. Hoe goed moet het voelen om  zo te leven, te rollen en naakt te slapen..

Er zijn natuurlijk dagen dat Mijn katje ondeugend is, dan bijt ze bewust Mijn been of krabt ze Mijn gezicht.. En dan, tja, moet Ik het straffen.. Met haar kaak op de koude, betegelde vloer, Mijn hand rond het nekje, duwend tegen de grond.. Gezicht neer, kont omhoog..

EN HIER GAAN ZE.. verrassing anaal. Een serieuze billenkoek, adem-ontnemend, tepel klemmen, heet kaarsvet, dubbele penetratie..

Het katje vind het allemaal ok, zolang het maar Pijn doet.. En Goed doet tegelijk..








1 opmerking: