copypast_protection

donderdag 23 mei 2013

Hoe krijg ik melk in borsten zonder zwangerschap?


Ik ben MEESTER van een slavin die melk in haar borsten wil, maar ik wil haar NOG NIET zwanger maken. Tot nu toe moet ze haar borsten en tepels uitrekken, maar er schijnt een medicijn/hormoon/natuurproduct te zijn dat de melkproductie op gang kan helpen of versnellen. Kan iemand me hieraan helpen? Mijn Slavin is een vrouw van 35 met twee (grote) kinderen.


Antwoord:

Hallo,

Van echte melkproductie zonder zwangerschap kan geen sprake zijn, daarvoor is immers een hormoonreactie nodig. Wel kunnen sommige vrouwen "lacteren", wat meestal een kwestie is van de afgifte van enkele druppels kliervocht.

Er is een methode om te proberen de afgifte van kliervocht op te wekken door middel van oefening. Dat lukt echter niet bij elke vrouw en is vooral een kwestie van de mentale instelling veranderen.

Wanneer een vrouw bijvoorbeeld tijdens intensieve seks of massage van de borsten onverwacht een of meer druppels kliervocht afscheidt, is er een mogelijkheid dit te oefenen. Doet zij het niet spontaan, dan heeft het doorgaans ook weinig zin te trachten de productie van kliervocht op gang te brengen.


1 opmerking: