copypast_protection

maandag 29 april 2013

en plein publique..

De verdiende straf





"Ik wed dat Ik je kan laten klaarkomen.. Nu en Hier. Voor Iedereen"

Zijn hand ruste op haar blote enkel en het zondagse licht stroomde binnen door de glazen wanden die uitgaven op een drukke straat. Ze waren uit bed gerold en wandelden verschillende blokken naar de bistro om te kunnen eten.

Een lange nacht vol seks-als-konijnen had bij beiden hun maag aan het rommelen gezet en, ondanks hun verzet, won de honger van het lichaam het van de seksuele appetijt.

Althans, tot op 'dit' moment.

Ze nipten van hun koffie en knabbelden wat op hun koffiekoeken, maar noch zij noch hij konden van elkaar afblijven. De bistro was gevuld met een mensen die aan het brunchen waren en het volk stroomde voorbij aan het raam, op en neer in de drukke straat, genietend van het mooie lente weertje.

"Weet je dat Ik mijn paal diep in jou had? Weet je nog dat je Me smeekte om sneller en sneller te gaan?

"Ja." Ze genoot nog na van de herinnering, terwijl de opwinding zich terug meester van haar begon te maken, en haar ademhaling dieper en zwaarder werd. Ze bloosde en keek haar meester in de ogen met een ietwat naar beneden gericht lief hoofdje.


"Je was zo strak. Je kutje was als een bankschroef rond mijn pik. Ik voelde me Superman in jou. Zo hard. Onoverwinnelijk."

"Je was onverzadigbaar."

"Dat was je. En dat ben je nog steeds, niet?" Je zou niets liever hebben dan dat ik je hier ter plekke nam."

Luidop kon ze het niet toegeven, maar het leek alsof hij haar gedachten aan het lezen was. Haar kut hunkerde om terug door Hem gevuld te worden. Hij had een indrukwekkende omtrek die wanneer hij haar vulde, ze er nog amper van kon ademen. Ze voelde zich leeg zonder hem geklemd tussen haar benen. Zonder hem klem-geknuffeld in haar.

"Vertel mij, neukspeeltje, zou je het leuk vinden als Ik je omhoogtrok en je in het glas duwde? Mijn paal in jou schoof en jou begon te neuken voordat je ook maar doorhad wat er aan de hand was? Zou je het leuk vinden als ik je slipje van je lijf scheurde en je rokje zo hoog hield zodat het oude vrouwtje met haar looprek en zuurstof tank zag hoe sletterig en nat je hongerige kut is? Hoe erg je wel gebruikt wilt worden?

Ze kronkelde in haar stoel en bestudeerde hem. Zijn groene ogen glinsterden van lust.

"Ik kan ook dit spelletje spelen, schatje. Zie je die man aan de overkant van de straat? Zie je hoe hij me aanstaart? Wat zou je ervan denken als mijn ogen die van hem vonden terwijl jij me neukte? Als ik vuile praat uitriep terwijl jouw pik mij binnenste buiten keerde? Zou je het leuk vinden als hij me zag klaarkomen? Wetende dat hij en ik aan ZIJN pik aan het denken waren, in plaats die van de jouwe?

Hij gromde en ze wist dat ze hem terug had genomen.

"Ik ga je tot huilend toe neuken. Totdat je niet meer weet of je me aan het smeken bent om te stoppen of verder te gaan. Misschien schuif ik mijn pik wel diep door je strot, en ik je zo dicht voel als je kutje. Ik jou tepels knijp tussen mijn vingers en draai. Ik wil dat je me voelt! Wie bezit je nu, slet?"

Ze voelde haar adem haperen en haar hartslag stuiteren. Haar poesje stroomde vloeistof dat haar string aan het verzadigen was. Haar klitje smeekte om aangeraakt te mogen worden, en ze verzette zich een zeer klein beetje, borstelend met het katoen stofje tegen haar gezwollen knobbeltje, hetgeen een moment van verlichting bracht, gevolgd door een nog groter verlangen...

"Jij", fluisterde ze.

"Durf je niet te bewegen. Ik hoorde je niet. Wie is de bezitter van jouw vlees?"

Zijn stem was rustig, maar zijn ogen vertelden een ander verhaal. Ze kon de tent van zijn erektie zie opduiken door zijn jeans. Hij was net zo opgewonden als haar. Misschien zelfs nog harder. Ze zag hem zachtjes drukken op zijn jeans, dicht bij de punt van zijn pik, en ze stopte even met ademen. Wat zou niet allemaal geven voor hetzelfde genot! Ze antwoordde, deze keer luider dan goed voor haar was.

"J-Jij bezit, mijn vlees Meester".  De naburige tafelgasten keken haar aan. Ze trachtte weg te kijken, maar hun voyeuristische gestaar maakte haar alleen nog geiler.

"Da's beter, poesje" Leun naar voren, en druk je klitje in je slipje.

Ze deed wat haar werd opgedragen.

"Ik wil dat je klaarkomt, katje. En eenmaal je loopt gaan we door. En wanneer we thuis zijn ga Ik je elke druppel van kutsap likken, je kut uitzuigen, en dan je sletterige kut voor mijn plezier misbruiken. Ik ga je neuken totdat ik klaarkom over je gulzige kleine bek. Maar dit zal het enige orgasme zijn dat je zal krijgen, dus kan je er maar beter een geweldig orgasme van maken!

Ze beet op haar lip en leunde naar voren. Ze voelde de wrijving van haar slipje op haar klitje. Zijn vuile praat klonk nog na in haar oren, haar dichter en dichter duwend naar de rand. Haar tepels waren hard en staken door haar topje. En juist wanneer ze dacht dat ze het niet meer aankon, liep hij met zijn vingers rond haar  enkel, en liep door met zijn hand naar de onderkant van haar naakte voet. Hij streelde met een enkele vinger langs de boog van haar voet.

"Nu, seksspeeltje". "Kom". Ik wil je tenen voelen krullen"

Ze verstuifde een kreun, en haar lichaam knalde als een raket. Ze schudde zachtjes tegen de stoel en liet haar broekje de druk op haar klit verlichten.  Ze drukte zich neer tegen de stoel met één hand en hij nam haar andere hand met zijn vrije hand, haar strak omklemmend en op haar plaats houdend als de golven neersloegen tegen haar lichaam. Haar tenen krulden en ze keek door zwaar beladen ogen terwijl hij grijnsde.

Hij kreeg altijd zijn zin.

"Goed zo poppemiek. Braaf meisje."

Hij liet haar terug op adem komen voordat hij nog een bevel gaf.

"Ga je slipje uitdoen. Ik wil elke druppel van je sapje voelen op de wandeling naar huis"

eindelijk thuis



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen