copypast_protection

donderdag 20 september 2012

Schrijfster "50 shades of grey" wil acteren

Schrijfster "50 shades of grey" wil acteren AP do 20/09/2012 - 12:56 De Britse schrijfster E.L. James heeft in een interview gezegd dat ze graag een kleine rol wil spelen in de verfilming van haar succesboek "Fifty shades of grey". De Amerikaanse filmstudio Universal werkt aan de verfilming van de succesvolle boeken van E.L. James. "Ik wil niet verklappen welk personage ik graag zou vertolken, dat mogen de lezers zelf uitzoeken. Het lijkt me leuk om te zien of mensen me in mijn boek weten te vinden", zei James. De Amerikaanse filmstudio Universal heeft de filmrechten op "Fifty shades of grey" en de twee vervolgboeken van E.L. James verworven. Wanneer de eerste film in de bioscoop verschijnt, is nog niet duidelijk. "50 shades of grey" is het meest verkochte boek van het voorbije jaar. Het boek vertelt het verhaal van de jonge studente Anastacia Steele die verliefd wordt op de rijke Christian Grey, die haar meeneemt in zijn sm-wereld

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen