copypast_protection

donderdag 13 september 2012

BDSM muze voor roman




Zoals sommigen onder J/jullie wel al weten ben Ik sinds een 6 tal maand bezig met een SM-roman à la 'Histoire d'O'/Vijftig Tinten Grijs/Gor, maar dan wel de donkerdere variant.
(dezelfde Gor dus waar Kajira vandaan komt)

Hiervoor zoek Ik dan ook meisjes met onderdanige gevoelens, fantasieën die hierover willen mailen en vertellen om dit dan te kunnen gebruiken in Mijn werk.

Ervaren meisjes ken Ik genoeg en daarom zoek Ik in de eerste plaats meisjes met geen of weinig BDSM ervaring.

Het is leuker voor de lezers dat mijn schrijfsels op waargebeurde feiten berusten, het lezen is opwindender en blijft langer hangen. De enige vereiste voor deze vacature is extreem veel fantasie en een beetje durf!!

je kan Me contacteren op crakske@gmail.com voor meer informatie.










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen