copypast_protection

dinsdag 21 augustus 2012

De Droom van athena

de droom van athena 
(verteld door de Meester, onderaan door de slavin)



Er zijn van die dagen, dat je ze eenmaal beleefd, denkt dat ze een droom waren..

zo ook gisteren..

De boeking in het Hilton in Antwerpen was rond, en alles stond klaar voor de 'event'..

Rond het uur van de afspraak, ging Ik haar ophalen in de lobby, waar ze niet te zien was.
Zou ze het vergeten zijn?
Zou er iets gebeurt zijn?

Nee, wat de hoofdingang leek, vanuit de Groenplaats gezien, was een gesloten deur.
Dus wandelde Ik rond het gebouw, en daar zat ze..

Ik nam haar enkele seconden in Me op, zoals een kunstkenner het Louvre bezoekt, en zich daar kan vergapen aan een schilderij, dat 400 jaar ervoor met de beste hand werd neergezet...



Ze had de stralende aanschijn van een godin,
staal-kleurige stilleto's,
een jurk die haar figuur nog prononceerden,
bruine ogen zo doordringend, dat ze bijna verblindend toekeken,
volle lippen, smakelijk, verleidelijk,
haren, donkerbruine haren, die golfden in de wind, in een lange mooi sierlijke staart, opgehouden door een bijpassende speld,
en tegelijk zag ze er ook zo onschuldig uit,
zo kwetsbaar,
zo'n makkelijke prooi..



We liepen door de draaideuren, doorheen de marmeren lobby met vleugelpiano,
naar de 2 liften die op ons stonden te wachten.
Met de speciaal daartoe voorziene key-card, kwamen we op de 4e verdieping, kamer 407



Alles dat klaar moest staan, stond klaar.
De kaarsjes, de muziek, het bed, en een kast vol met speelgoed, die Ik al lachtend de kast van verderf had gedoopt..



Vandaag, zei Ik haar, is je naam athena..
In het oude Griekenland was Athena de Godin van de Wijsheid.
En aangezien we B/beiden nogal graaf filosofeerden, en Mijn achternaam letterlijk vertaald 'De Wijze'
betekende..

Maar dit Was niet dé Athena met een grote 'A', niet de godin, maar athena met de kleine 'a'.. de slavin..

Sierlijk als een prinses kwam ze de grote Business Suite binnengestapt, terwijl Ik haar gebiede om plaats te nemen op

het Kingsize bed.

De kaarsje flikkerden in haar ogen, wat het geheel nog iets magischer maakte.



En terwijl ze daar zat, nam Ik enkele spullen, om bij de initiële fase van het spel te gaan gebruiken,
een spel dat uit 6 hoofdstukken zou bestaan..



Aan sommige van deze hoofdstukken, bijvoorbeeld bondage, kan een mens al gauw een heel leven spenderen.
Maar aangezien W/we maar 1 dag hadden, moest Ik iets creatiever met de tijd omspringen.




Deel één - Hoe het spel begon

Ze mocht rechtstaan, en het eerste liedje begon te spelen, de eerste fase was voorzien als
introductie, kennismaking, langzaam 'erin' te komen..

En aangezien Ik het mysterie van de dag wou hoog houden, vond Ik het uitermate geschikt om
te kiezen voor een Eyes-Wide-Shut meets Histoire d'O dagje ervan te maken.

(nog) niets té extreem voor de eerste beleving, maar vooral een kennismaking in alle aspecten...

De muziek van het eerste half uur bestond dan ook uit:
1. Masked Ball (eyes-wide-shut)
2. Migrations (eyes-wide-shut)
3. Hurricane (explicit versie van 30 seconds to Mars)
4. Discopolis (Lifelike and Kris Menace) om de erotische dans in te leiden..

"Kom eens hier" zei Ik tegen athena.
En gebood haar recht te staan, in het midden van de kamer.

Het allereerste dat Ik ondernam was de studie van haar verrukkelijke lijn,
haar gedienstige houding,
haar elegante benen,
haar lange halse, die uitnodigend sprak.

Door de kamer weergalmde de muziek:

"Este triste corazon esta en punto de convertirse en llamas"
Dit droevige hart staat op het punt om in vuur te schieten

Hierna mocht ze een pakje open maken, haar geschenk voor de dag..
Met blij hart opende ze het papieren pakje, dat een Venetiaans masker bevatte,
bezet met diamant-vormige steentjes, en vrij doorzichig.

Een masker, niet om haar ware gelaat te verbergen, maar om haar ware Ik
naar buiten te helpen brengen..

Er klonk:

"Ce n'est pas la réalité c'est un rêve"
Dit is niet de realiteit, dit is een droom

Het Venetiaanse masker stond haar beeldig,
en als ze al half-goddelijke was
dan was ze het nu helemaal..

Het sensuele wezen voor Mij was metamorfose van iemand die doorheen de duisternis het licht had bereikt..




Ik wou haar..
Maar hiervoor moest Ik het gevecht aangaan, God verslaan met de Duivel in Mezelf..

Nu kwam het erop aan om haar lichaam te aanschouwen,
haar ziel was naakt,
nu haar lichaam nog..

Ik vroeg haar om zich te ontdoen van de grote riem die haar omgespte,
wat ze onmiddellijk deed, waarna deze de grond raakte..

"Trek je jurk op" zei Ik
Hierna trok ze met haar fijne vingers, langzaam haar zwarte jurk omhoog..
Eerst haar benen tonend, knieën, zwarte jarretelles, slip, buik, borsten...

Met een gereserveerd ingetogenheid bewonderde Ik haar lichaam en
de dienstbaarheid waarmee ze zichzelf aanbood..

Terwijl ik rond het object van Mijn affectie wandelde,
keurend, langzaam stappend, langzaam haar lichaam in Mijn opnemend.

Ging mijn rechterhand eerst naar haar heup,
strelend met opengehouden vingers,
zoals een beeldhouwer zijn sculptuur betast,
langzaam omhoogwerkende naar haar middenrif, borsten, over haar rug, hals, lippen..

Net zoals de Argus Apocraphex,
een manier van leven is,
een weg doorheen de hardvochtigheid van de realiteit,
leek zij ook dichterbij dan ze was,
het volgen van de Argus Apocraphex betekend dat
we aan de Echelon (de 100 ogen van Argus) moeten
ontsnappen naar die gelukzalige omgeving waar we terug verenigd zijn.
Maar hiervoor moeten w/we ons zelf durven lanceren naar de duisterste dieptes van onze ziel.

Ik bleef stil staan voor haar,
keek in haar bruine ogen, naar die vonk die enkel mensen hebben die BDSM in hun leven hebben toegelaten.

Hierna mocht ze enkele klassieke houdingen aannemen die elke slavin zou moeten kennen:
1e houding: rechtop zittend, met de kont op de grond, hoofd omhoog, ogen omlaag, benen lichtjes uit elkaar
2e houding: rechtop staand, fier, rechte rug, hoofd omhoog, ogen omlaag, handen in de nek, benen lichtjes gespreid

ze was klaar voor de volgende fase...





Deel 2 - Zien door Niet-te-zien

Voor de volgende fase van O/ons spel, wou Ik haar laten proeven wat het is
om je over te geven.
Om in contact te komen met haar gevoelens, het sacrale in haarzelf..

Ook hiervoor had Ik bijpassende muziek gekozen:
1. Musica Ricercata, II (Eyes-Wide-Shut)
2. Adiemus (Adiemus)
3. The Last Debate_Asea Aranion (door Opera zangeres Sissel uit de Lord of the Rings)
4. Chorale VI + Cantus - Song of Aeolus (Adiemus)
5. This is My Church

Ik haalde haar masker weg, en plaatste de blinddoek..
Eenmaal haar belangrijkste zintuig weggenomen,
was ze afhankelijk van haar overblijvende zintuigen,
klaar om te ontvangen.

Ik liet haar proeven van een aantal kindersnoepjes, één bigarreaux, en nog enkele andere kleinigheden..
Het proeven zonder te kunnen genieten van haar zicht,
vergrootte haar focus, en bewust-Zijn, dat nodig voor de volgende fases in het spel.. dat nog maar net was begonnen..

Hierna kreeg ze van Mij haar collar en handboeien, waarna ze aan de leiband Me even mocht volgen..
Haar blinddoek, werd afgehaald en ze volgede Me naar de kast-van-verderf..

(Een mini Mind-Fuck, zodat ze iet of wat kon zien wat er haar nog allemaal te wachten stond...)

In de kast lag het speelgoed van de dag:
- Een Mes
- kaarsen
- bondage-touw
- bondage-plakband
- ball-gag
- 2 paar floggers (kattestaart, een variant op de bull-whip)
- een zweepje
- en nog veel ander lekkers...







Deel 3 - Voelen door restrictie

Focus is één ding, Zijn is nog een ander..
Om haar bewust te laten zijn, moest ze voelen..

Maar zoals het vaak het geval is bij lichamelijke gewaarwordingen, hebben subjes vaak de neiging
om te reageren op hetgeen het lichaam hen verteld..

En eveneens voor dit onderdeel had Ik bijpassende muziek uitgekozen:
1. Someday (nickleback)
2. Poison (Alice Cooper)
3. See you at the show (nickleback)
4. Pain (Three Days Grace)
5. Our Darkness (Anne Clark)

Hierop werden haar handen geketend, de leren polsboeien, half-rood, half-zwart.
De blinddoek werd terug opgezet, zodat ze ook hier niet kon voorzien wat er haar ging overkomen.
Ook de ballgag uit de kast werd over haar mond geplaatst, en dus werd het stopwoord, 2x haar hand op en toe klappen..

ze werd neergevleid op het bed, benen open, armen boven haar hoofd..
Eerst werden de tepelklemmen bevestigd..



De tepelklemmen waren onmiddellijk een favoriet,
ze reageerde meteen, beet op haar lip, maar gaf zich over aan de nieuwe sensatie..

Haar tepels zwollen op van het genot naar pijn, en aangezien de reactie zo gunstig was nam Ik
de lange klemmen om die op haar schaamlippen te bevesigen.
Ook hier was haar reactie zeer ontvankelijk, en de 2 lipjes begonnen onder druk van de klemmen al wat rood tot paars

te worden..

De opwinding sleurde haar mee, en Ik zei..

"Je kan enkel klaarkomen als Ik het zeg, begrepen?"

ze knikte gedwee..

(een *grijns* die ze niet kon zien...)

maar de test hiervoor was nog maar net begonnen, de 2 vibrators zouden de haar tot het uiterste laten gaan.
En zo geschiede, ze kronkelde, kermde, verzette zich, vocht, wanhoopte, spande zich op,
en uiteindelijk bereikte ze dat mentale plekje van waaruit ze zichzelf in met haar pijn en genot overschouwde..


Iemand zong:
"Pain... I cant get enough... Like it rough..."

ziezo.. klaar voor het volgende hoofdstuk








Deel 4 - Pijn

Tja, laat O/ons eerlijk zijn..
Ik ben een Sadist, zij een Masochiste..
Een beetje zoals olie én vuur, complementair, volledig.



En ook hiervoor had Ik gepaste muziek:
1. Figured you out (nickleback)
2. Control (Puddle of Mudd)
3. Voodoo People (The Prodigy)
4. Haifisch (Rammstein)
5. Mehr (Rammstein)





I Like the pants around your knees..
I Like the way you can't say no..
I like the way you're not impressed, while you put Me to the test
I love you lack you selfrespect, while you passed out on the deck.. while you're passed out on the deck..
I love my hands around your neck






Deel 5 - Hedonistisch Genot

En ja.. Een Dom, Daddy, Meester wil ook wat...
Het subje dat voor Hem ligt gebruiken..
Zijn fucktoy..
lekker nat..

Laat O/ons eens écht eerlijk zijn..
Zetten vrouwen Ons niet aan tot Lust, Ontucht, Passie..
schoonheid-die-sterker-is-dan-de-mannelijke-wil,
die smekende puppy oogjes,
haar wachtende naakte lichaam..

Is als vrouw gebruikt, misbruikt, en alle hoeken van de kamer doorgeneukt
worden niet het mooiste dat er is?

En laat ons eerlijk zijn..
Vrije wil bestaat niet..
Wie is er het meeste slaaf?
Wie is hier de coke, en wie de verslaafde?

En ja, hier had Ik het niet nagelaten om een muziek-lijstje vooraf te maken..
1. Pussy (Rammstein)
2. Billingual (Jose Nunez)
3. Pussy (Lords of Acid)
4. I Sit O (Lords of Acid)
5. Rough Sex (Lords of Acid)
6. Breakfast in Vegas (Lords of Acid)
7. Smack My Bitch Up (The Prodigy)


Ze mocht terug rechtop komen, en de blindoek ging af..
De ogen.. haar laatste punt van verdediging tegen de zondvloed van Pijn en Genot,
moest nog afgebroken worden..

Ze had alles al gevoeld..
gehoord..
geproefd..
Allemaal Lichamelijke ervaringen

Maar nu moest ze nog eerst afgebroken worden..
De Mentale afgrond in..
Om herboren te kunnen worden moet je eerst sterven..
Om in de Hemel te geraken, moet je eerst door de Hel gaan..
Om te weten wat wit is moet je eerst zwart kennen..

Laat de Blitz-Krieg mit dass fleisch gewehr maar beginnen..

Ik sleurde haar bij haren naar omhoog, ze stond recht..
Ze was waar Ik ze wou... kwetsbaar, naakt, hulpeloos..
het ging zo gemakkelijk..
geen weerstand..
pure gewilligheid..
zo makkelijk was ze beschikbaar..

Terwijl ze daar stond, trok Ik met de haren, haar hoofd naar achteren..
Kuste haar nek, haar lange hals.. Die zo uitnodigende uitstak..
En als een bloeddorstige vampier ging Ik tekeer..

Misschien heb Ik zelfs wat van haar zoete bloed geproefd, terwijl Ik haar likte, zoog en beet in haar hals..

Dan mocht ze dienen, op haar knieen, en zodus werd ze aan haar haren naar omlaag geleid..
ze open uit reflex haar mond en leek al te verwachten wat er van haar verwacht zou worden..

Doorheen de ruimte klonk:

"Kneeling before you,
my eyes feast upon your masculinity
and
All it's divinity and I praise you"

perfect...

Aan de haren werd ze rechtop getrokken en op bed gevleid.
Terwijl ze daar lag, begon er de nattigheid tussen haar benen zich op te stapelen..
Haar benen gingen uit elkaar..

ze gaf zich..

Ik kroop over haar gepijnigde lichaam, en ging nu via haar kut, haar geest onderwerpen...

Ze kromde haar rug.. afwachtend..

Haar lichaam rook zoet..

ze keek naar Mijn tong tussen Mijn lippend, die ze tussen de hare wou..
zo zichzelf folterend..

*grijns*

Toon Me je kut..

Gewillig opende ze haar benen, en hield ze met haar vingers haar lipjes opzij
Het roze van haar onthaarde gleufje kwam Me tegemoet, met het geil al zichtbaar druppelend..

"Daar wil Ik toch eens van proeven"

en nam Mijn vinger en masseerde de huid tussen haar lippen, het bolletje zwol aan, en het vocht kwam al iets
rijkelijker.
Hierop nam Ik een goed gevulde portie en likte de smaak van het geil op Mijn vingers..

ze kronkelde nog iets heftiger.. maar dat poesje ging nog niet haar verdiende portie vlees krijgen..

"Kan je deepthroaten?" vroeg Ik
wederom doen alsof alles een vraag is..  ;)

ze knikte..

Dus nam ik Mijn 24cm lange piratenzwaard met een diameter van 7 cm, en dirigeerde het tussen haar lippen..
Eerst even proevend, achtjes draaiend met haar tong, en 'het' begon te groeien..

Ze schrok van de lengte, maar het deepthroaten deed ze met de ervaring van een sexverslaafde Thaise slet..
Steeds dieper gaand, werd ze gewilliger, en handelbaarder, ze schikte zich meer en meer..

Bij de diepste stoten hoorde Ik haar kokhalzen, en dat terwijl ze op haar rug lag, makkelijk voor Mij, iets minder voor haar, en na enkele uithalen tot het achterste van haar keel, en Mijn lid haar tere nekje zag doen opzwellen, luisterde Ik naar de muziek van het gegorgel en het kwijl dat langs haar kin omlaag zinderde.. Het was het tijd voor de volgende fase in Mijn plan..

 *grijns*
Nog 1 gaatje mocht niet vergeten worden..
Dus gebood Ik haar te draaien..

die vragen waren soms in de aard van "Kan je nu omdraaien?"
  alsof ze die keus had...
*grijns*

ze trok haar rug hol, om zo de toegang tot haar hele gleuf vrij te maken om die stevig te laten rammen door de edele delen van degenen die zich achter haar had genesteld, terwijl er voor Mijn ogen een wijds panorama uitstrekte, een situatie waar Ik dol op ben..

Ik genoot van haar houding, en de van de overgave waarmee ze het deed..

Een moment van stilte

....

Stilte, waarbij het weinige sacrale licht doorheen het raam recht op haar lichaam terechtkwam, alsof er een schijnwerper van hemellicht op ons podium stond..
Waarbij diegene die het tafereel aanschouwde, de goden dankte..

....

Een latex handschoen en wat glijmiddel, en haar kontgaatje werd goed bevochtigd terwijl haar anus even moest wennen aan Mijn vingers vol glijmiddel..

"Als het te moeilijk is om in te brengen, moet je een naar buiten duwen.. Lijkt tegenstrijdig, maar werkt wel.."
Hierop werd de buttplug vakkundig ingebracht, eerst voorzichtig, daarna tot hij er helemaal inzat.


de decadentie waarmee Ik haar te lijf ging, versterkt door de extase waarin Ik aan het komen was..
maar klaarkomen, dat moest nog uitgesteld worden, bij haar, en bij Mij..
hoe langer dat duurt.. hoe beter O/ons orgasme zal zijn..

Tussen de muren weergalmden volgende woorden:
I willingly submit to you


Intermezzo

Na O/ons 4 uur durende spel begon Ik wat honger te krijgen en zakten we af naar de Markt van Antwerpen voor het stadhuis.. In een restaurantje, ogenschijnlijk met het meeste klasse in de buurt, namen W/we plaats...

We filosofeerden over onze gevoelens, het leven, relaties, BDSM.. O/ons niet teveel aantrekkend wat er rondom ons gebeurde, en ze bestelde een lasagne-schotel en Ik wat mosselen natuur.. Ideaal om op krachten te komen en gecombineerd met een bloedrode wijn werd de goesting er niet minder op.

O/onze gesprekjes duurde uren en B/beiden van O/ons kon stoppen met praten en luisteren, en alhoewel de kasseien van de Grote Markt nat aan het werden van het onophoudelijk vallende hemelwater.

Besloten W/we toch O/onze stappen te vervolgen richting Hotel..

De Onverwachte Wending

Teruggekomen in het Hotel wachtte er een verrassing op O/ons..
Er lag een pak op het bed?

"Is dit van jou?" vroeg Ik aan athena..

"Nee" zei ze.

Het pak naderbij bestuderend, bleek dit van de kamer recht over ons te zijn 406..

"Oh My God" riep Ik lachend uit..

"De kamermeid is hier geweest, en al het speelgoed lag hier nog..."

(ook lag er een gestreken hemd aan de deur van kast van Verderf)

W/we barsten in een lach uit..
BDSM spelletjes spelen in een Hotel als dit.. En dan nog betrapt worden..
Hoe bestaat het..

Al die spanning zette, bij Mij alleszins aan tot een opbouwende goesting en geilheid..
Noem het voyeurisme, maar wetende dat er iemand anders in O/onze kamer geweest was..

Dus begon er een nieuwe fase van ons spel.. één die deze keer geen opbouw kende, geen langzaam inwerken, maar intenser rond de Lust en Pijn ging draaien, maar ook door veel Tederheid en Aandacht gekenmerkt werd..

Als eerste kwamen de jarretelles aan de beurt, Ik ging op Mijn knieën zitten en nam Mijn tijd om langzaam te genieten van haar heupen.

...

Toen ze Mijn harde Lid uit haar mond nam kwam Ik op haar gezicht klaar, waarna ze het spuitende penseel gebruikte om haar gezicht, wat Mijn canvas geworden was, bij te kleuren...  De streling van haar lippen tegen het zachte doch opgezwollen einde van Mijn penseel werd er alleen nog harder van... Het was alsof het de lippenstift was die ze nodig had.. Ook haar kin, en de rest van haar gezicht wreef ze er met een lustige tederheid mee in, Mij alleen nog meer zin gevend in wat komen ging..



Slot:

de volgende ochtend werd Ik wakker, en dacht heel even, of het allemaal een droom was geweest?
maar overal op Mijn lichaam rook Ik haar parfum...


Zou Ik haar ooit nog zien?

Misschien was dit wat de Grieken verstonden onder Agape..
De beheerste liefde,
die al dan niet genegenheid en warme gevoelens inhouden,
die zich richt zich op de behoeften van de ander,
zoekt wat het beste voor de ander is en laat de ander de vrije keus om die liefde te beantwoorden of niet.

en viel terug met een glimlach in slaap..

en het leek alsof Ik vaag hoorde:

"Abandonnez tous vos sens au plaisir,
qu'il soit le seul Dieu de votre existence
et c'est à lui seul qu'une jeune fille doit tout sacrifier,
et rien a ses yeux ne doit être aussi sacré que le plaisir"

geef al je zintuigen over aan het genot,
het moet de enige God zijn van je bestaan,
en dit is voor Hem,
dat een jong meisje alles moet opgeven,
en niets in haar ogen mag heiliger zijn dan genot..




 De droom van Seavtinal (verteld door de slavin)




Ik was zenuwachtig.

Vandaag was de dag dat ik de eerste dom zou ontmoeten. Ik had zijn blogs gelezen.
Zijn gedrag op internet.
Zelfs gezocht op zijn naam tot zover mijn kennis van internet en kraken ervan het toelieten.
Niets kon ik vinden.

Hij was een mysterie.
Een Meester waarvan ik ergens schuwde.
Doch tegelijkertijd had dit een ontzettende aantrekkingskracht.
Al rijdend in de auto naar de afgesproken plek vulde mijn gedachtes zich met deze mysterisch.

Wie was Hij, wat zou Hij doen, wat zou Hij van mij vinden? En ga zo maar door.


Ik had de pech, zodat mijn gespannenheid toenam, dat het verkeerd, de omleidingen me vertraagde.
Ik haalde het niet om op het tijdstip van de afspraak bij het hotel te zijn.

Ik was bloedzenuwachtig.
De adrenaline voelde ik door mijn lijf stromen.

Alhoewel ik Hem al eenmaal had ontmoet, waren mijn gedachten overal en nergens maar vooral bezig met het onbekende wat weldra bekend zou worden.

Ik kwam te laat aan op de afgesproken plek.
Het leek erop of het Hotel gesloten was.

Ik was radeloos.
Had Hij mij een blauwtje laten lopen?
Had hij mij een hak gezet?

Maar ik besloot plaats te nemen op een tactische plek zodat ik goed overzicht had op het plein tegenover het hotel. Ik wist niet wat te doen. Wachten is voor mij een van de minst favoriete activiteiten om te doen.

Ik zat daar.
Onzeker.
 Had ik wel de goede kleding aan?

Het was al even geleden dat ik Hem voor het laatst had gezien.
Had ik Hem mij goed herinnerd?
Had Hij mij goed herinnerd?
Opeens zag ik in de spiegeling Hem aankomen lopen.
Ik durfde niet te reageren.

Ja,
Hij was het.
 Ik wachtte af.
Hij kwam op me af en begroette me.

....

Ik draaide mijn hoofd omhoog om hem in zijn ogen te kijken.
Blauwe ogen die twinkelde.
Ik wist niet wat te zeggen dus ik stamelde dat ik niet in de lounge was gaan zitten omdat de deuren dicht waren.

De ingang is om de hoek antwoordde hij. Loop maar mee.

Ik stond op.

Door mijn hakken was ik ietsje groter dan hem.
Ik volgde hem naar de ingang.
Hij had een net maatpak aan.
Hij hield hoffelijk de deur open en ik trad binnen in het Hilton Hotel.

Ik was nog nooit in een Hilton Hotel geweest en voelde me klein worden.
Al dat marmer en met een vleugelpiano in de lounge nota bene.

Hij liep door alsof het de gewoonste zaak van de wereld was en leidde ons naar de liften.

Ik brabbelde wat over het verkeer en de omleidingen en excuseerde me dat ik te laat was en niet in de lounge. Hij lachte en zei dat het goed was.

Mijn hart bonsde in mijn borstkas.
Ik wist niet waar ik aan begonnen was, laat staan dat ik wist waar dit zou eindigen.
En niet alleen waar, maar vooral HOE.

Hij leek niet in het minst gespannen.
De lift stopte uiteindelijk op de vierde verdieping.

Bij kamer 407 stopte hij en opende de deur.

Het was een grote nette kamer waar al toepasselijke muziek klonk. Liever had hij een andere locatie vertelde hij, maar die waren bezet.

En nu, dacht ik, wat nu?
Ondertussen bleef ik wat onhandig staan.
Hij vroeg koeltjes of ik iets wilde drinken.

 Ja, na die reis had ik wel wat dorst.
Terwijl ik probeerde fatsoenlijk te drinken, vertelde hij mij dat ik vandaag athena zou heten.

Met een kleine a. Ik wist niet dat er een athena met kleine a bestond.

Die met een hoofdletter kende ik wel; godin van de wijsheid.
Hij legde uit, alsof hij mijn gedachten lezen kon, dat met een kleine a, de slavin betekende.

Ineens leek de sfeer te veranderen.

Alleen al door deze naamsverandering. Deze doordachte uitleg.

Deze Seavtinal heeft erover nagedacht, drong het pas echt tot me door.
 Ik kan nog weg. Ik kan nog door de deur en zeggen dat ik het toch allemaal niet aankan.

Zo veranderde de sfeer. Maar iets in me zei; blijf. Blijf, je gaat dit meemaken.

Het gaat goed komen. En ik dronk het glaasje leeg en werd ergens rustig en wachtte af wat Seavtinal met me zou gaan doen.

Hij gebood me rechtop te gaan staan.

Hij bleef in de zetel zitten en ik voelde hoe zijn ogen centimeter voor centimeter mijn lichaam in zich opnamen.
Hij nam er rustig de tijd voor.

Dat pakje op het bed is voor jou; zei hij. Je mag het openmaken.

Ik zag het pakje en erin zat een masker voor mijn ogen.
Het was een schitterend zwart masker met diamanten.

Ik was verrast door dit geschenk.
Terwijl ik het masker bewonderde moet hij zijn opgestaan.

Ineens stond hij naast me en nam galant het masker van me over.
 Hij plaatste het op mijn ogen en knoopte het masker met het sierlijke lint dicht.

Ik voelde van binnen dat ik inderdaad athena was geworden.
We keken elkaar indringend aan. En de blik in zijn ogen lieten mij weten dat het spel begonnen was.

Hij ging terug in de fauteuil zitten gaf de opdracht de riem van mijn jurkje af te doen.
De athena in me deed wat hij zei.

Til je jurk op, was het volgende wat hij bijna fluisterend zei.
Ik deed langzaam wat hij opdroeg.
Daar ik mijn andere Ik in me voelde opkomen.

Door mijn masker heen bleef ik naar hem kijken.
Zijn ogen bleven op mijn lichaam gericht terwijl ik langzaam mijn jurk hoger en hoger optilde.

Zijn blik verplaatste zich naar mijn ogen en weer keken we elkaar aan.

Hij stond op en ik bevroor.
Ik deed niets meer en bleef staan in de houding die ik had.
 Met een ervaren traagheid kwam hij op me af.

De eerste aanraking van zijn hand op mijn blote huid voelde als elektrische tinteling.
 Hij liep om me heen terwijl hij met zijn hand langzaam mijn lijf aftastte.

Ik was nog nooit op die manier aangeraakt.

Nog nooit op die manier bewondert.

Ik werd er opgewonden en kalm van.

Ik liet hem zijn gang gaan en genoot van de manier waarop ik werd behandeld.
Nadat hij zijn rondje om mijn lichaam had gemaakt bleef hij voor mijn gezicht staan.
Hij keek me in de ogen en ik zag een blik die ik niet herkende maar die me wel vertrouwd overkwam.

Hij liet me een aantal poses aannemen die ik als slavin moest onthouden.
Dit waren klassieke houdingen, legde hij uit.

De eerste houding had wat weg van de Diamant-zit uit de Yoga  En in de BDSM wereld is deze aangepast; zitten met je billen op de grond, handen omhoog, benen iets uit elkaar en ogen neergeslagen.
(ook wel bekend als Nadu uit Gor: http://www.goreanliving.com/positionpics.php#nadu)

De tweede houding had leek op de Berghouding van Yoga.
Alleen nu met je je handen in je nek en wederom ogen naar de grond gericht.

(de humble positie, alsook de andere..)


Toen ik deze houdingen had aangenomen liet hij mij in de eerste houding op het bed plaatsnemen. Hij knielde voor me en ontknoopte het lint waardoor hij het masker van mijn hoofd kon afnemen. In plaats hiervan kreeg ik een blinddoek voor mijn ogen.

De wereld werd zwart. Ik merkte dat automatisch mijn andere zintuigen zich begonnen te verscherpen. Vooral het gehoor werd versterkt. Ik probeerde of ik kon horen waar hij was. Aangezien hij nog voor me zat, lukte dat aardig. Echter, hoorde ik ook dat hij opstond. Dat zorgde voor nog meer concentratie.

Hij begon zich te bewegen en ik probeerde te raden naar welke richting. Ging hij van me af? Om me heen? Wederom de vraag die me de hele tijd bezig hield: Wat gaat hij nu doen?

Ik hoorde hem een kast openmaken. Geritsel en verder niets...

Doe je mond open; klonk het van heel dichtbij ineens.
Ik probeerde niet te laten merken dat ik schrok want ik had hem niet zo dichtbij verwacht. Ik deed mijn mond open en wist niet wat ik moest verwachten. Ik voelde dat hij er iets in stopte.

Opeten, beval hij.

Ik kauwde heel voorzichtig op het goedje niet wetende wat het was.
Zoet, zout, zuur, bitter alle smaken proefde en ervoer ik zoals ik nog niet had gedaan.
Ik probeerde te raden wat het was dus was opperste concentratie van mijn smaak nodig. Plus de gedachten aan alles wat je ooit in je leven geproefd hebt om het te herkennen. I

k was verbaasd over het feit dat ik besefte dat ik eigenlijk nooit gepróefd heb.

Dit was een hele openbaring.

Een fijne openbaring dat de wereld rijker is dan alleen je ogen je laten zien.
Nadat ik een aantal dingen had mogen proeven, haalde hij het blinddoek van mijn ogen. Hij had een collar en handboeien die bij elkaar pasten.

Ze waren zwart met rood van leer.
De boeien werden nog niet aan elkaar bevestigd maar aan de collar kwam wel een touw.

Ik wist niet zo goed wat te doen.
Maar ik snapte toen hij van me wegliep dat ik zijn pad moest volgen.
Hij liep door de kamer en stopte voor een kast. Hij opende de deur van de kast en ik slikte toen ik de inhoud zag: zwepen, grote en kleine, kaarsen, touw, onbekende dingen en een mes. Een mes?!

Er was even kortsluiting in mijn hoofd.

Er gierde allerlei gedachtes door mijn hoofd: Niet in paniek raken.
Hij is een ervaren Dom.
Niets aan de hand.
Adem door.
Hij respecteert de regels.

Maar tegelijkertijd: wat ben je aan het doen, domme gans, je staat daar, met handboeien, in een kamer van een onbekende naar een mes te staren!

Hoeveel erger wil je het voor jezelf maken.

Er was een innerlijk gevecht gaande. Het gevecht suste ik door de moed te vinden door te gaan. Ik wilde zo graag dit avontuur meemaken. Zodoende, nadat ik in de kast had gekeken, probeerde ik zo koel mogelijk terug te kijken. Alsof het me niets deed. Jij rustig, ik ook, dacht ik.

Ik denk dat dit de goede blik was want hij leidde me weer terug naar het bed. Waar ik in de tweede klassieke houding op moest liggen. Nu maakte hij wel de handboeien aan elkaar vast. Dit keer kreeg ik een soort bit in mijn mond. Ballgag leerde ik later.

Zodat ik niets meer kon zeggen.
Dus ook mijn spraakzintuig uitgeschakeld was. In plaats van rood te roepen, kon ik nu tweemaal klappen voor het stop teken. Ook al was ik geboeid. Hij bond wederom een blinddoek om en onttrok hierdoor weer het zicht.

Waardoor mijn focus weer gericht was op horen en luisteren. Ik focuste me ook naar mijn binnenste. Het was prettig om niets te zien zodat dit ook beter lukte. Ik voelde mezelf meer levend dan ooit tevoren. Ook al had ik net in die kast gekeken.

Terwijl ik daar lag, nu met ballgag, blinddoek, handboeien en collar om voelde ik hoe hij mijn borsten met zijn handen bewonderde. Hij kneep in mijn tepels, streelde de rest. Even later voelde ik een stekende pijn in mijn tepels. Ik wist niet waarvan.

Daarna voelde ik iets koels op mijn borstbeen. Ik wist dat hij nu tepelklemmen met een kettinkje had bevestigd. Dit was de eerste pijnsensatie tot nu toe. Het voelde als een welkom alhoewel ik de pijn even door goede banen moest leiden. Ik was trots dat ik dit aankon. Ik wilde meer. Het onuitgesproken verlangen werd direct vervuld.

Daar ik tussen mijn benen bij mijn schaamlippen een zelfde soort pijn kreeg. Ik wist totaal niet wat hij aan het doen was, maar ik maakte me geen zorgen. Ik kon en wilde alleen nog maar naar mijn lichaam luisteren. Meemaken hoe het reageerde op de pijn.

De pijn voelen, zodat ik wist dat ik leefde. En dat liet mijn lichaam me weten. De sensaties golfden door mijn lijf.

Toen sprak hij dat ik enkel mocht klaarkomen op zijn teken. Ik knikte omdat ik niets anders kon. Ik weet nog dat ik dacht; ja, ik ben overgeleverd. Ik doe wat je wilt, ik doorsta wat je wilt.

....

en wat de toekomst brengt?







1 opmerking:

  1. Het mooiste, meest romantische SM verhaal dat ik ooit las..

    xx
    zoetezweepje

    BeantwoordenVerwijderen