copypast_protection

zaterdag 28 juli 2012

verslag van een bdsm jongeren fuif (door kajira)

Jongerenfeest juli 2012

door doornRoosje,

Het was geweldig!! Supergeweldig!
De heenreis hebben we samen met Switch1993, Floggy, en Xray gemaakt. Dat was al reuze gezellig, maar de kriebels in mijn buik begonnen wel steeds heviger te worden, naarmate we dichterbij Gent kwamen.

Toen we na een korte rit met de tram op onze bestemming aankwamen, barstte ik haast uit elkaar van de zenuwen. Gelukkig snapte Papa dat prima, en ook Xray deed haar best om me op mijn gemak te stellen. Eerst even een korte rondleiding, sigaretje roken, en een beetje de kat uit de boom kijken.
Al snel voelde ik me eigenlijk best op mijn plek. In het rookhok, raakte ik al snel met mensen aan de praat, alsof ik er al jaren kwam hihihi.

Na het roken, kwam Kelly op me afstuiteren, “Hello Kitty!!!!!!” Nou dat klikte dus direct, en ze was zelfs zo lief om in mijn Hello Kitty vrienden boekje te schrijven. Om het wat duidelijker te maken, ik had een kort rokje aan, witte kousjes, en een Hello Kitty t-shirtje. Hello Kitty klemmetjes in mijn haar… vandaar dus die reactie. Echt keileuk om zo mensen te leren kennen. Ook Tamara zag me en kwam haar beloofde knuffel ophalen. Doordat iedereen zo ontzettend lief was, waren mijn zenuwen ook snel verdwenen.



Op een gegeven moment stond ik met Switch en Xray bij het podium, en zagen we een lief jongetje op de grond zitten met een prachtige roze collar om, aan de ketting bij Dark-Witch. En voor ik het wist, kreeg ik de ketting in mijn handen geduwt en stond ik met hem op het podium. Dat voelde best machtig eigenlijk, en ik switchte zo van schattig meisje, in strenge domina, en gaf hem een pak slaag. Echt jammer dat papa niet in de buurt was om het te zien, want ik kreeg later heel veel reacties dat het er zo leuk uit zag. Dankje vince, dat ik je even mocht misbruiken ;).

Niet lang daarna, liep ik Seavtinal tegen het lijf. Ik had Hem op het forum al aangesproken of Hij misschien nog wat tips aan mijn papa kon geven, met het canen en zwepen. En nu liet Hij geen plek om daar onderuit te komen.

Al snel vertelde ik wat mijn vervelendste plekken waren om op te slaan, Zijn reactie was zoals een echte sadist betaamd. “Dat zijn nu precies de plekken waar Ik graag sla”. En ik moest mijn Papa maar even langs sturen, dan konden Hij kennis maken, en kijken of het klikte.

Ik ging mijn Papa halen, en stelde Ze aan elkaar voor. Ik dacht erbij te mogen blijven, maar ik werd gelijk weg gestuurd, “jij ziet vanzelf wel wat er gaat gebeuren puppy”. Niet lang daarna, kwam Papa terug met de boodschap dat hij me uitgeleend had aan Seavtinal. Want hij had geen zwepencursus nodig, en hadden ze me gebombardeerd tot lijdend voorwerp. Nou ik kan je zeggen, dat die zenuwen weer in alle hevigheid terug kwamen.

Damn! Ik zou al snel meegenomen worden, er was geen weg meer terug.
Nadat ik nog even de mogelijkheid had om Marijke en Fade gedag te zeggen, was het al snel zo ver.
Seavtinal nam me bij de hand, het podium op. Hij informeerde hoe het nu eigenlijk zat, omdat papa had gezegd goed te kunnen zwepen, en Hij mijn vraag op het forum nu niet meer zo snapte.

Ik vertelde dat ik eigenlijk had verwacht, dat Hij wat tips en handigheidjes zouden uitwisselen, maar dat het nu anders liep, ik dat helemaal niet erg vond. Maar dat ik wel een beetje bang voor Hem was, en behoorlijk zenuwachtig. Hij wist me wel op mijn gemak te stellen, en voor ik het wist lag ik met mijn blote benen en billen over de bok.

Hij sprak met me af dat ik groen zou zeggen als het harder moest, oranje om even op een andere plek te slaan, en rood om te stoppen.. ik vroeg voor de zekerheid, “Dus groen voor harder?” Dat vond Hij erg grappig, en zei dat Hij het nu al leuk vond. Hihihi.

Hij bouwde het rustig op, dat was erg fijn, en eigenlijk lag ik al snel heerlijk rustig, te genieten. De verschillende slagmaterialen kon ik niet echt uit elkaar houden. Hij gebruikte de cane, en ook Zijn nieuwe aanwinst, de raw-hide cane, een dun twijgje, waar je behoorlijk wat schade mee aan kunt richten.

Nadat Hij al flinke tijd aan het meppen was, vroeg Hij of ik nog een keer groen ging zeggen, ehm ja daar had ik niet meer aan gedacht hoor, ik vraag mijn papa nooit om harder of zachter. Dat bepaald hij. Maar ik geloof dat Hij dat wel snapte, want de slagen werden toch steeds heftiger.

Ik heb 1x oranje gezegd, toen Hij maar op mijn linkervoet bleef meppen, hihi, alsof mijn rechtervoet niet mee mocht doen ;).

Met Zijn nagels begon Hij over mijn huid te raspen, en ik weet nog dat ik zei dat Hij dat zo hard mogelijk mocht doen, ik ben gek op dat gevoel. Voelt een beetje zoals de grote borstel die wij altijd onder de douche gebruiken. Heerlijk.

Papa bleef al die tijd gelukkig in de buurt, en aaide me af en toe, terwijl hij vertelde dat ik braaf was, en goed mijn best deed. Dat hielp me om nog beter mijn best te doen, al kan ik niet ontkennen dat ik gewoonweg weg lag te soppen, daar op het podium.

Tussen het meppen door, kuste Hij me, dat maakte het nog fijner om alles te ondergaan. En toen, zonder dat ik er iets aan kon doen, begon er een orgasme op te borrelen, ik voelde tijdens het slaan ook dat Hij Zijn vingers diep in mijn kutje stak, en ik was zo blij dat Papa in de buurt was, want nu kon ik toestemming vragen om klaar te komen.

Dat mocht, en alle remmen gingen los. Hij mepte hard op mijn dijbenen, en mijn enige reactie was, “JA! Meer!” En voor ik het wist, trok er een orgasme door heel mijn lijf. Het was zo fijn!!

Ik werd gekust en geaaid, en Papa kwam ook het podium op om me te knuffelen. En toen werd alles een beetje vaag. Ik ben aangekleed de rookruimte in gekomen, en daar hebben we nog nagepraat, maar eerlijk gezegd, is me daar niet veel van bij gebleven.

Ik heb volgens mij wel duizend keer gezegd, dat ik Hem eigenlijk heel lief vind en niet meer eng, en ik heb Hem ook nog bedankt. Het was heerlijk!

Daarna zijn we nog wat gaan drinken, en kreeg ik mijn luiertje aan. Oef, hoe eng ook, ik was er nu wel blij mee, want dat zat toch wel lekker zacht op mijn mishandelde billetjes. Toen ik een beetje bij was gekomen, heb ik het nog trots aan Sofie en foefel laten zien, en nog even gekletst met hen, want daar kwam het op de bdsm-school-feestjes iedere keer maar niet van. Echt een stel leuke mensen.

We hebben nog genoten van het spel van Seavtinal en poesje. Damn, He knows his martial arts. Zelf heb ik een tijdje capoeira gedaan, en ik herkende de trap techniek. En die beheerste Hij prima. Gave tattoo’s heeft ranting trouwens, DRI, exploited, dead kennedy’s, hihihi die jongen weet wel wat goede muziek is.

Toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. We hebben nog met Xray bij de mac gegeten, en samen naar huis gereisd. ik was kapot, maar het was een dag om nooit te vergeten. Dankjewel Papa! Dankjewel Seavtinal, en bedankt alle lieve mensen die ik heb leren kennen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen