copypast_protection

zondag 1 juli 2012

Overgave

Dit is geschreven door een subje in opleiding (anais)

Al heel mijn leven droomde ik van een Papa. Toen ik reeds 3 jaar was had mijn pappa mij verlaten en dit heeft me gans m'n leven sporen nagelaten.

Als vriendinnen vertelden over hun pappa die sprookjes vertelde, hun pappa die hun instopte 's avonds, hun pappa die hun geschenkjes gaf, die hun dochter 'prinsesje' noemde, zo'n enorm gemis.

Zelfs als hun pappa hun strafte was ik jaloers, want zeg nu zelf, is straffen niet iets dat je doet als je om iemand ECHT geeft? Iemand waar je niet om geeft, die straf je toch niet?

Zo ben ik beginnen zoeken, en via Meester Kris heb Ik Hem gevonden.. mijn Daddy, mijn Dom, mijn Pappa!

Een extreem, harde, wrede Sadist, die weet wat liefde geven is...

Wie had dat kunnen denken.. dat Pijn zo dicht grenst bij Liefde.

dit is mijn verhaal:

Eindelijk afgestudeerd! En als kersverse L.O.'ster van het SportKot in Leuven einde weg van die veel te langdradige proclamatie.

En wie sms't er mij nu?

mijn Pappa, om naar de bushalte in op het Leuvense Focheplein te lopen, hetgeen ongeveer 20 minuten wandelen was.  Zo trouw en gehoorzaam dat ik was (en ben) nam ik mijn spullen en liep, zo snel mogelijk, op mijn rode stiletto's en rode minirokje richting foche in het hart van Leuven.

Eenmaal daar aangekomen keek ik nog eens op mijn IPhone en zag dat ik weer een sms had ontvangen. mijn bestemming was gewijzigd en bij de bewuste, onbekende voordeur aangekomen belde ik met een bang hartje aan.

De voordeur ging zeer langzaam open, en (natuurlijk) was ik in de veronderstelling dat mijn Pappa de deur zou opendoen, maar in de plaats daarvan stond er een onbekende knappe dame van einde de dertig voor mij.

Ik schrok en kon geen woord uitbrengen. Het enige wat ik kon doen was haar bang aankijken, maar mijn hersenen maakte overuren. Sta ik hier wel goed? Hoe moet ik nu vragen of dit het juiste adres is?

Maar gelukkig werd ik uit mijn lijden verlost en zei ze dat ik binnen kon komen.

Het was een erg knap en stijlvol subje, ik wist dat mijn Meester dagelijks met fotomodellen werkte, dus haar schoonheid was geen verassing.

Ze had blond lang haar, was extreem slank, bijna op het kwetsbare af en had een zwarte rok aan die tot aan de knieën kwam maar die extra strak zat. Het schoeisel was klasse en stijlvol, van die zwarte open schoentjes met leren riempjes op een hoge hak en ook aan de voorkant waren deze verhoogd.
Haar bloes was licht doorschijnende wit, met een bh die meer doorliet dan het fijne franse kant dat eraan vast zat, haar tepeltjes priemden door de bloes, fijntjes...

Shit heeft mijn Meester iemand anders geregeld om mij te domineren? Dat kan toch niet? Ik stapte naar binnen en ze vroeg of ze mijn jas aan kon nemen. Ik trok mijn jas uit en gaf deze aan haar.

Ik voelde me opgewonden en wist niet waar ik kijken moest, dus keek maar naar de grond.

Secondelang liet ze me daar staan... en langzaam leek ze me te keuren, waarna ze zei:

"liefste meid, doe je string uit en je rokje naar omhoog zodat je Meester je kan ontvangen"

ik gehoorzaamde, natuurlijk, want misschien was dit weer zo'n test..

Ik durfde haar niet aan te kijken. Shit wat voelde ik me klein.

Ik liep naar boven en was opgelucht om mijn Pappa te zien. Hij begroette me op Zijn gebruikelijke manier:



mijn hart ging nog steeds te keer, maar nu kon ik tenminste op adem komen. Ik keek om me heen en zag een hoop touwen, zwepen, vibrators en andere speeltjes en was echt onder de indruk van alles wat daar aanwezig was.

Te veel om in één middag te gebruiken, dacht ik, en nadat ik wat op adem was gekomen beval hij me om me uit te kleden. Onder Zijn toezicht kleedde ik me rustig uit. Elk kledingstuk belande één voor één voor me op de grond, eerst mijn string, dan mijn spannende korte minirokje en stond daar poedelnaakt met enkel mijn rode schoenen aan, met mijn kontje naar Hem gepresenteerd, en de handen op mijn billen, zodat ik mijn spleet en bijhorende gaatjes mooi kon presenteren aan Hem, klaar voor wat komen ging...



Een beetje uitdagend maar ook verlegen keek ik Hem met gebogen hoofd aan.

"Draai je om" beval Hij me.

En ik gehoorzaamde en draaide me om. Even was het stil, maar voel zijn ogen keurend over mijn lichaam scannen.

Elk onderdeel van mijn lichaam werd grondig gekeurd.
"Kniel voor me! "

en met een bevend stemmetje vroeg ik toestemming om mijn schoenen uit te doen. Gelukkig mocht dit  en daarop knielde ik voor Hem neer met de ogen naar beneden gericht.

"Kruip naar me toe!"

Voorwaarts kroop ik naar Hem toe. Hierop staptij Hij, verder keurend, naat me toe en reikte me de polsboeien aan.

"Doe ze om!"

Nadat ik deze om had gedaan kreeg ik de enkelboeien ook aangereikt en deed ook deze om.

"Ga staan!"

Ik stond op en ging met mijn handen op de rug en benen wijd staan, zoals het een echte Leuvense Kajira en sexslavin beaamt.

Hierop nam Hij het ruwste, meest versleten touw dat ik ooit had gezien en na ongeveer een half uur knopen ontstond een fantastisch borstharnas, met touw over dat dubbel over m'n oogjes werd geknoopt en strak over mond, als een soort primitieve gag. De koord liep over mijn rug verder en werd aan de buitenkant van mijn dijen vastgemaakt, zodat mijn tengere beentjes nu helemaal niet meer toe te krijgen waren.

Hierop leidde Hij me naar het andreaskruis en maakt me daaraan stevig vast. Nam Zijn zoete-zweep en liet me er kennis mee maken op een manier die bijna niets met liefde te maken leek, maar het toch was, oh God, dat was het zeker!

mijn kutje begon al aardig te lopen van het idee om eindelijk naar het volgende Level te mogen...
Ik was 6 maand geleden nog begonnen als SM beginner, en kijk eens wat ik nu al had bereikt!

LevelIII !!

Level III hield in:
- totaalslavin
- sexslavin voor elke man, vrouw, koppel dat mijn Meester aanwees
- verbod op privacy
- 24/7 TPE (natuurlijk)
- en een stopwoord was nog wel toegelaten, maar niet meer als het om sex ging
- elke dag 6u fitnessen, om strak te blijven
- Zijn 1e slavin en vrouw moeten dienen
- .... en zo ging de lijst maar door

"Vandaag geen tijd voor andere zaken, dan de zweep en de inwijding" zei Hij



en met zachte stroken kwamen de slagen in een rustig tempo op mijn lichaam neer. Een gevoel van rust daalde over me heen.

waarop de stroken steeds harder en harder op mijn lichaam neerkwamen en mijn borsten, buik, benen en mijn schaamstreek pijnigden, een waar genot! Ik kon niet stil blijven staan want de slagen kwamen steeds harder neer op mijn lichaam. Mijn kutje begon nu goed te lopen.

"Stil staan jij!"

Maar dat lukt me niet. Hierop maakte Hij me los, nam me vast aan de haren en liet me voorover gebogen op de bok gaan liggen.

Hij bond me vast en zei met een sadistische ondertoon:
"zo nu kan je tenminste geen kant meer op"

Ik slikte en bereidde me voor op wat komen ging. Zijn handen gingen langzaam, maar goed aftastend over mijn roze lichaam en bloedrode, ronde billen.

Die zullen er straks wel aan moeten geloven, dacht ik nog. Hierop gingen Zijn handen langs mijn dijbenen, knieholtje, terug langs de binnenkant van mijn benen naar boven, naar dat lopende natte grotje en kontgaatje, hunkerend om eindelijk gepenetreerd te mogen worden.

Ik dacht nog "toe bevredig mij, laat mij genieten, toe breng me naar weer een nieuwe climax.

Maar toen trok Hij zijn hand terug. Nee, nee schreeuwde ik vanbinnen, maar de woorden komen mijn lippen niet over.

Hij blinddoekte me en maar alles wat ik nog kon horen was gerommel. Met mijn hoofd vast aan de bok en als ik al had kunnen zien was het alleen maar naar beneden geweest.

Dan voelde ik de eerste klap op mijn rechterbil neerdalen. Happend naar adem probeerde ik een gil te onderdrukken.

"Tel de slagen" zei Hij hierop

Tijd om bij te komen had ik niet want de slagen volgenden elkaar in een steeds sneller tempo op.

Tussen het tellen mompelde Hij goedkeurend, blijkbaar omdat mijn billen al echt rood kleurden, de kreten die ik uitschreeuwde moeten bij elke vanilla door merg en been zijn gegaan, het vel leek bijna van mijn kont geslagen, maar W/we waren er nog niet helemaal...

Zonder te stoppen bleef Hij mijn billen pijnigen, bij tel 103.

Dan stopt Hij even, streelde mijn billen, kuste me in de nek en fluisterde:
"dat heb je weer goed gedaan lieveling, Ik ben trots op je"

Vervolgens maakte Hij me los.

"Probeer langzaam overeind te komen"  beval Hij.

Ik gehoorzaamde, kwam overeind en stond op. Aangezien ik nog stond te trillen en mijn benen me nog niet konden houden, voelde ik de armen van mijn Meester om me heen.

Hij verzorgde met liefde mijn open wonde, zodat het bloeden stopte en Hij weer verder kon met het spel.

Aan mijn verminkte en getergde billen probeerde ik nog niet te denken en ontspannen lukte me ook nog niet, dit worden littekens, maar die zal ik met trots dragen, zei ik tot mezelf.

Na wat op adem gekomen te zijn maakte Hij mijn handen op mijn rug terug vast en maakte een spreidstang vast aan mijn enkels.

Met beide benen goed uit elkaar, bekeek Hij me aandachtig en nam twee wasknijpers, en zette deze op mijn tepels.



Ik kon gaan zitten, en Hij deed een mondklem aan zodat ik mijn natte mondje niet kon sluiten..

Hij zei:
"Nu ga je pas afstuderen" met diploma Level III van de bdsm-school!

"Maar hiervoor is je volle vertrouwen nodig" zei Hij.

"verzaak je aan je stopwoord, voor de rest van de avond?"

hierop werd ik bang, maar ik wou mijn meester nooit teleustellen en zei natuurlijk: "Ja, Meester, met heel mijn hart, lichaam en verstand!"

Het zweed droop van mijn lichaam, het kwijl uit mijn mondje, als ik toen had geweten...

Ik hoorde een deur opengaan, en mensen binnenkomen!! Oh nee, wat nu?

Wat ik niet wist, was dat mijn Meester verantwoordelijk was voor de sexslavinnen-fuif...

30 mannen, vrouwen, koppels, subjes, slavinnen allerhande, kwamen binnen..

"Alvorens J/jullie haar mogen neuken, ga Ik eerst haar klit bewerken, ze mag hoedaanook enkel geneukt worden met een over-gestimuleerde klit!"

Hiervoor had Hij blijkbaar, met hulp van bdsmateljee, en Marc van Vlaanderen, een speciaal folter-aparaatje ontwikkeld. Het leek op een vibrator, maar had harde, ruwe bolletjes die niet voor genot bestemd waren..

Het begon, eerst leuk aanvoelend, daarna tintelend, en daarna AAAAAH!!

de Pijn was gruwelijk, ik wou stoppen, maar was mijn stopwoord kwijt...

Maar na 8 minuten gebeurde er iets vreemds, naast die afschuwelijke pijn begon er ook een ander gevoel de overhand te nemen, en op de 9 minuut kwam ik klaar op de meest fantastische manier ooit!!!

Nog nooit had ik zo doordringende pijn gevoeld en pas nadat ik me OVERGAF, zo geil en goed gekomen!!  Meester Kris (Seavtinal) was onvoorstelbaar...

Toen pas wist ik wat 'afstuderen aan de bdsm-school' betekende...
Die verslavende overgave voor mijn Meester zou nooit meer kunnen overgaan...

Die heerlijke Sadist en folteraar...

van Hem...

Hierop nam Hij weer zijn zweep.

En zonder op te warmen sloeg Hij hard op mijn borsten, zoveel genot kon niet ongestraft blijven..

Ik kronkel en kreun van pijn en genot onder de slagen die volgen.

Dan neemt hij een stap terug en kijkt naar mij en mijn weerloze bont en blauw geslagen lichaam.

Ik krijg een traan in mijn ogen van de emoties en ze rolden vanuit mijn ooghoeken naar beneden.

Hij maakte me los en begeleide me omhoog en nam me in zijn armen. Ik was zo versuft zo slap en wilde dieper in zijn omarming kruipen. En ik kwam beetje bij beetje bij mijn positieve en genoot van het gevoel. Wat een intens gevoel was dat.

Diezelfde avond schreef ik volgend SM gedichtje voor mijn Meester:

Als ik mezelf aan je geef…
Ga je dan voor de slavin,
Ga je dan voor het pijnmeisje,
Ga je dan voor het hoerige sletje,
Ga je dan voor het (kleine) meisje,
Ga je dan voor het perverse teefje,
Maar ga je dan ook voor het vlindertje in mij.

Als ik mezelf aan je geef…
Ga je dan voor mijn trouw zijn,
Ga je dan voor mijn toewijding,
Ga je dan voor mijn onzekerheden,
Ga je dan voor mijn onvolwassenheid,
Ga je dan voor mijn tranen die ik soms laat zien,
Ga je dan voor mijn behoefte aan contact hebben,
Ga je dan voor mijn verleden, mijn hoop en dromen,
Ga je dan voor mijn neiging om te aanhankelijk te zijn,
Ga je dan voor mijn behoefte om me geliefd en gewaardeerd te voelen.

Als ik mezelf aan je geef…
Ga je dan ook voor mijn zelfhaat en al mijn gebreken, en soms mijn denken dat niemand ooit echt voor mij zal gaan en misschien wel van mij zou kunnen houden.

Als ik mezelf aan je geef…
Ga je dan ook voor de manier waarop mijn ogen zullen glinsteren als ik samen met jou ben,
Ga je dan ook voor de manier waarop ik je in de ochtend tekst en vertel dat ik hoop dat je een fijne dag hebt,
Ga je dan ook voor de manier waarop ik je in de avond tekst om je een goede nacht te wensen en dat ik hoop dat je lekker slaapt.

Als ik mezelf aan je geef…
Ga je dan ondanks alles en ondanks mijn denken dat het onmogelijk is dat je voor mij gaat… echt voor mij?























1 opmerking:

  1. de sterke band tussen de sub en haar Meester is te voelen tijdens het lezen van het verhaal. Geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen