copypast_protection

woensdag 25 juli 2012

donker engeltje

de afgelopen weken heb Ik niet veel tijd gehad om te bloggen... 'grijns'
aangezien Ik een leuk aantal email and RL contactjes had met een erg interessant, beginnende sm subje...

Als haar zin in bdsm zo groot is als haar fantasie, dan staat Me nog iets te wachten,
waarschijnlijk met dank aan 'vijftig tinten grijs' die vrouwen eindelijk doet ontwaken en dromen naar meer.

Vorige vrijdag spraken W/we af, en liep Ik haar bijna mis...

Gelukkig, dankzij email en sms, kwam het toch nog goed en kreeg Ik haar te zien...

Wat een verschijning!

Zo'n lekker subje-in-spe, dat Je direct zou willen nemen langs alle kanten, maar... geduld is een mooie deugd.

We waren snel en vlot aan het praten, maakten een geweldige klik, en had Ik niet direct een uur later doorgemoeten, hadden W/we zeker het gesprek van ons leven gehad!

Haar figuur was onbeschrijflijk geil, ze was slank, had een geile tattoo boven haar uitstekend gevormde kontje en had borsten zo uitnodigend dat het een zonde was om er niet in te knijpen...

Ook toen ze rookte, nam ze zo'n heerlijke lange teugen, hetgeen menig man tot waanzin zou kunnen drijven.

Haar pakje dat ze aanhad was zo lekker kort, dat haar kontje er uitstekend in uitkwam, haar lange benen nog langer leken en haar figuur nog meer prononceerde richting perfectie..


kortom, een leuke eerste afspraak :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen