copypast_protection

maandag 18 juni 2012

xandra, een nieuwe, gewillige, trotse subje

xandra, 23 jaar, mijn nieuwste aanwinst

Op haar linkerzij liggend, lag ze daar helemaal alleen in het donker, de stilte, de warme omhulling van het bont waarin Ik haar had gestoken, en niet bij machte zich vrij te bewegen, moet ze zich afgevraagd hebben hoe het kwam dat in haar binnenste een zo groot gevoel van voldoening zich met afgrijzen mengde, of liever hoe het kwam dat haar afgrijzen haar zo’n voldoening gaf.

Eén van de dingen waardoor zij het meest werd geschokt, besefte zij, was dat het gebruik van haar handen haar was ontnomen; niet dat haar handen haar hadden kunnen beschermen (wou zij dat eigenlijk wel?), maar wanneer zij vrij waren geweest, hadden zij in elk geval het gebaar kunnen maken, een poging kunnen doen de handen die zich van haar meester maakten en het vlees dat haar doordrong weg te duwen, zij had ze tussen haar billen de zweep kunnen houden.

Ik had haar bevrijd van haar handen; haar lichaam onder het pelsdeken was voor haarzelf ontoegankelijk; het was een vreemde gewaarwording niet in staat te zijn haar eigen knieën aan te raken, noch de inham in haar eigen buik.

De lippen tussen haar benen, die gloeiende lippen, waren haar ontzegd; misschien gloeiden zij juist omdat zij wist dat Ik eiste dat ze voor iedereen openstonden: ook voor de leden van de bdsm-school, wanneer het in H/hen opkwam er binnen te dringen.

Het verwonderde Mij dat zij zo kalm bleef bij de herinnering aan de zweepslagen die zij had ontvangen, terwijl zij hevig werd geschokt door de gedachte dat zij stellig nooit te weten zou komen wie van Mijn vrienden zich tot tweemaal toe met geweld toegang tussen haar billen haderverschaft, en of het beide keren dezelfde man was geweest, of misschien wel Ik.

Het zaad liep in stromen uit al haar openingen, ze ging een beetje op haar buik liggen, zodat Ik nog meer kon genieten van de geul tussen haar billen, maar dat Ik er, afgezien van die avond (zo Ik het al was geweest), nooit binnengedrongen was.

(stiekem moest ze geweten hebben dat al dat zaad en kutsap haar nog aantrekkelijker maakte voor Mij in al haar gemakkelijk toegankelijke openingen) ze wou maar dat Ik het was geweest; maar zou zij het Mij vragen?

Nee, nooit! In haar verbeelding zag zij Mijn hand die haar in de auto van haar gordeltje en slipje had ontdaan en haar de kousenbanden had aangereikt, zodat zij haar kousen tot aan haar knieën kon oprollen.

Het beeld stond haar zo helder voor de geest dat zij vergat dat haar handen geboeid waren – de ketting rinkelde. En als zij de herinnering aan de martelingen die zij had doorstaan zo gemakkelijk verdroeg, hoe kwam het dan dat haar hart hevig begon te bonzen en dat zij haar ogen van ontzetting dichtkneep bij alleen al de gedachte aan een zweep, bij het woord al, of doordat zij gewoon maar een zweep zag?

Zij raakte er niet over uitgedacht of het alleen maar ontzetting was; zij werd door paniek overvallen: Ik zou haar aan haar ketting omhoog hijsen zodat zij op het bed kwam te staan en haar dan geselen, haar buik tegen de muur aan gedrukt, geselen, geselen, geselen het woord tolde in haar hoofd rond. (…).

Zij voelde niets meer, behalve de halsband, de armbanden en de ketting, haar lichaam ontglipte haar, spoedig zou zij het begrijpen... Alleen door onderwerping kan ze geluk vinden.

Zij viel in slaap, dromend en smachtend Mij.


Meester Eric




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen