copypast_protection

donderdag 28 juni 2012

BDSM School in vlaanderen

onlangs schreef een bdsmstudente in Mijn bdsmschooltje, als test die Ik haar oplegde, Me dit gedichtje:

Het gebed van een slavin

Geef Me antwoord op vragen die ik zelf niet snap,
Geef Me de kracht om Jou noden te leren kennen,
Geeft Me de sereniteit om Jou te dienen in vrede,
de Liefde om mezelf te tonen aan Jou,
het licht in de duisternis,
de wijsheid dat ik Jou eigendom mag zijn

Laat me:
Elke dag mijn Liefde bewijzen door Jou te dienen,
om me elke dag te openen, zodat Jij weet dat ik helemaal van Jou ben,
Jou te plezieren, en genot te verschaffen, zelfs als ik niets krijg,
Elke straf zal ik met waardigheid doorstaan voor Jou,
De kracht hebben om mezelf helemaal te geven aan Jou,

Geef me de kracht om ons beiden alle genot te geven dat Je nodig hebt,
Sta me toe dat ik mezelf liefheb, in mijn Liefde voor Jou,
Het is mijn grootste wens, en met alle kracht,
mag Hij mij compleet maken, zoals Jij dat wenst.

kleine sandrine





De bdsm-school gaat binnenkort een aantal cursussen extra geven:

1. Subjes begeleiden naar/in sub-space
Dit gaan W/we bereiken door gebruik te maken van technieken als neuro-linguïstisch programmeren, rationeel-emotieve-therapie, mindfullness, yoga en nog een paar andere geheime ingrediënten. Vanzelfsprekend worden Meesters die deze cursus volgen worden eerst zelf psychologisch getest (om geen mensen tips te geven dit een gevaar zouden betekenen voor weerloze vrouwen)

2. BDSM fotografie
Niet zo eenvoudig als het lijkt, een onderdanige moet onderdanig overkomen en vice versa.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen