copypast_protection

zondag 24 juni 2012

Bdsm en modellen

De laatste tijd werk Ik voor het grootste modebedrijf van europa als externe consultant, heerlijk om te mogen doen wat je graag doet en er nog betaald voor worden ook.

Het werk dat Ik deed met Marc Lagrange mag dan ook gezien worden! Marc is stilaan met pensioen aan het gaan en vroeg Me op zijn verjaardag of Ik hem dan ook wou opvolgen. Volgens Hem is de combinatie SM/Kunst de ultieme droom van elke vrouw, gecombineerd met de goede BDSM-vaardigheden en literaire kwaliteiten... onweerstaanbaar!


Het valt Me op hoeveel interesse er is in de combinatie bdsm-mode, mogelijk wil men eerst zijn in een totaalconcept rond begeerte. Maar eigenlijk is men er al vrij laat mee...




Welke vrouw is er nu niet super onweerstaanbaar begeerlijk als model én onderdanig :-)
Marc vertelde me onlangs nog hoe er 2 modellen hem een jaar lang wouden dienen indien ze maar 1 keer in onze foto-collage mochten voorkomen, nu, je moet maar eens goed kijken.. misschien staan ze er wel tussen :-)








deze foto is genomen op het 'Eyes Wide Shut' van de BDSM-School





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen