copypast_protection

zondag 22 mei 2011

Bdsm slavin nini

nini...

de mooi gevormde, ex-model nini...

we leerden elkaar kennen op een congres in het Hilton hotel van Génève over seksueel grensoverschrijdend gedrag, en als één van de gastsprekers viel het Me onmiddellijk op dat er één uitzondelijk mooi iemand nogal vrij overgeïnteresseerd was in Mijn uiteenzettingen.

nini, was een speciaaltje, haar real-life naam was nikita lateur, maar die naam mocht ze in Mijn bijzijn nooit gebruiken.

Ik kwam na een collega die zelf de neurologische achtergrond van de studie had onderbouwd, terwijl Ik mocht uitleggen hoe Ik dat klaar had gespeeld technisch gezien. De studie die werd uitgevoerd ging onder andere over dat deel van het limbische systeem waar angst, pijn en genot zich schuilhouden.


Mijn collega was idee gekomen waarbij er plotselinge opstoten van zowel pijn als seksueel genot werd vastgesteld, met totale overgave bij de subjecten, de meeste vrouwelijk, tot gevolg. Ik had de meetapparatuur ontwikkeld en samen hadden we verbluffende testresultaten in de wereld gestuurd.
Hoe we dit bereikte is een wel bewaard geheim, maar laat ons zeggen dat het een combinatie van techniek en fantasie was...

Toen Ik van het podium naar de lobby van het hotel liep, met onderweg de nodige sociale stops ertussen, zag Ik dat die blonde meid me achtervolgde. Normaal gezien zou Ik snel weggewandeld zijn, maar deze zag er ECHT wel de moeite uit.

In de lobby aangekomen stond ze dan ook naast Mij...  Ze glimlachte op een manier die Ik alleen nog maar in films had ervaren, sensueel, met volle rode lippen, ogen met van die verleidelijk lange wimpers... ze had er haar werk van gemaakt.

In Mijn zak stopte ze een kleine envelop en ze stapte weg met een vastberaden glimlach, met zekerheid wetende wat er ging komen...



Natuurlijk durfde Ik in die publieke ruimte met al die stoffige wetenschappers haar brief nog niet te lezen, maar éénmaal in Mijn hotelkamer las Ik:

Beste Meester in Pijn en Genot,

Uw werk heeft me enorm nieuwsgierig gemaakt, al jaren ben ik op zoek naar nieuwere, extremere vormen om me tot die climax te brengen waar elke lust- en pijn-verslaafde vrouw van droomt...

Ik heb, sinds mijn jonge tienerjaren, reeds vele Meesters gehad, maar het laatste jaar is het bereiken van een orgasme uitgebleven omdat mijn fysieke pijngrenzen bereikt zijn...

Jou werk is mijn ENIGE redding!! Help mij! Brainwash mij desnoods!

Help me en je zal een lust-slavin vinden die je volgt tot het diepste van de hel én de hemel!

Zonder kan Ik niet meer leven...

Mijn voorkomen is voorteffelijk, zoals je reeds kon zien, maar ik garandeer je:
- levenslang onderaan glad en kaal te zijn
- altijd klaar voor anale en alle andere vormen van seks
- ... dit mag je zelf invullen .... Meester!

Zelfs een TPE is me nog niet Totaal genoeg, smekend bid ik je om zelfs mijn mening weg te nemen! op de Gorean leefwijze! Dat Ultieme punt, daar waar pijn en genot elkaar ontmoeten, zonder te moeten denken, alleen maar te leven, daar wil ik zijn!

Uw nederige, adorerende totaalslavin,
nini



Nu was Ik een vrij nuchtere man, die niet direct in sprookjes geloofde...

Een geweldige vrouw die Me zo'n brief in Mijn jas-zak steekt... kan niet!

Maar dan zie ik nog iets in de envelop steken... een hotelsleutel, tiens, kamer 666.

Kamer 666 is het penthouse... holy shit! Dat kost 12000 euro per nacht!

Achteraf kwam Ik te weten dat ze was getrouwd met een pure vanilla, een steenrijke, Britse Industrieel die amper zijn paal nog omhoog kreeg. Maar toch, wou ze blijkbaar graag overgaan tot een totale overgave, en zelfs het risico lopen om alles kwijt te geraken...

Het leek Me een hele uitdaging, maar aagezien techniek en psychologie één van mijn stokpaardjes zijn, was dit geen probleem.



Op de achterkant van het briefje stond nog een lijst van wensen en fetishes waaraan ze graag voldeed, zou Ik het vragen, de lijst was exuberant en vrij extreem maar goed, na enkele minuten van twijfel besloot Ik Me toch te wagen aan de grootste uitdaging in BDSM.

- ze legde de nadruk op zeer harde flogging (littekens mochten, maar liever niet in het gezicht en vagina met houten batjes, spaanse rietjes, en alles wat maar van die lekkere striemen en prachtige bloeduitstortingen kon veroorzaken)
- spanking (met kettingen, sprikkeldraad zweep, leren flog, bull-whip)
- op lichaamsaanpassingen stonden geen grenzen, vermits ze maar functioneel of lust-gericht waren.

daarnaast nog:

- gekleed moeten worden
- extreme hoge hakken en hoerige kledij
- halsband
- piercings en tatoeages (mochten zichtbaar en blijvend zijn)
- geboeid worden op elk mogelijke denkbare manier
- korsetten en andere kostuums
- geschoren worden en harsen (waar ik maar wou)
- naalden, naalden en naalden
- gedwongen verplicht vermageren of verdikken
- Borsten afbinden
- tepelklemmen
- ingewikkelde japanse bondage
- cell popping, voor meer uitleg hierover http://www.ruadh.be/Cell%20popping.html
- mondknevels (penisvormen, rubber, tape, ...)
- opgehangen worden (ondersteboven, horizontaal)
- in veel te kleine kooien opgesloten worden
- bijten
- ijsklontjes
- verplichte figuurtrainingen

naaldhakken zou ze krijgen!




op sexueel vlak was niets taboe en alles mocht, zolang ze in de toekomst kon blijven klaarkomen natuurlijk:
- biseksueel
- grote anale plugs en anale training
- ben wa ballen (voor bekkenbodemoefeningen en training)
- anale sex
- vuistneuken
- beffen, pijpen, masturberen
- dubbel of driedubbel gepenetreerd worden
- sperma slikken, anaal, over gezicht en lichaam



en de vernederingen die ze graag had was ook een hele waslijst:
- zware vernederingen (publiek en privé)
- knielen
- opdrachtjes uitvoeren
- likken
- bespuwd worden
- verplicht roken (ze was nog puur en niet-roker)
- dienen als dienstmeid, asbak, kunstwerk of meubel
- het zwijgen opgelegd worden
- bij de keel genomen worden en tegen de muur
- slaap ontzeggen
- model staan voor erotische foto's
- uitlenen en aan andere Doms dienen en geprostitueerd worden, zelfs grote groepsverkrachtingen
- gehypnotiseerd worden
- geestesverruimende drugs nemen
- Pis drinken, maar liefst niet dagelijks



en bovenal van een Meester zonder genade en grenzen die haar wens om totaal te overgenomen te worden kon waarmaken om van haar een gewillige lust- en pijn-slavin te maken.

van haar persoonlijkheid wenste ze zo weinig mogelijk remmingen en verantwoordelijkheden over te houden en wenste ze dat ze zonder Mij, haar Meester gek zou worden van hulpeloosheid. De Ultieme sub-space ervaring dus!

eigenlijk zeer gevaarlijk zonder de juiste psychologische bijstand 


Alvorens naar haar kamer te trekken, dacht Ik enkele uren na over hoe Ik dit katje ging geselen en stelde een trainingsprogramma op.

*grijns*

En toen Ik klaar was wist Ik het, de opleiding zou 2 weken duren en elke dag zou Ik verder en verder in haar onderbewustzijn graven en spitten totdat ze een state-of-mind bereikte die Zen-Boeddhisten het Chi-moment noemen, een oase van pure vrede, en in haar geval dé hemelse hel... Een soort van bewustzijnstoestand tussen het locked-in-syndroom en ontwaken...

Als beloning, en trigger, zou Ik haar dan brandmerken op beide slanke kaalgeschoren schaamlipjes met Mijn Symbool... En op boven haar clitje zou Ik dan een clithood aanbrengen die bestond uit microscopische kleine naaldje die een constant gewaarwording van genot en pijn bij haar zouden gaan teweeg brengen.



Die avond klopte Ik aan, het was net geen middernacht, volle maan en Ik had een zak vol speeltjes meegenomen naar haar kamer 666.

ze was vrij mooi gekleed, in sexy mantelpak. Niet abnormaal voor een vrouw die in het topmanagement zat van één van Vlaanderen's grootste expeditie-bedrijven van onze Antwerpse haven.
Haar man was voor een paar weken gaan kijken in Parijs-Dakar en dus hadden W/we alle tijd van de wereld.



haar slaapvertrek was een gouden kooi, een verlichte plek, maar toen Ik verder stapte zag Ik een opening naar een soort beveiligde, speciaal ingerichte kamer en toen Ik een stap dichterbij zetten in het half donker zag Ik een donkere helse plek met stalen stangen en buizen, middeleeuwse marteltuigen, waar nog nooit een meisjes uit teruggekeerd was en waar nog geen vulkaan-uitbarsting zou te horen zijn naar buitenwereld toe.

De perfecte plek om daar een opleiding te beginnen...



ze had alle vertrouwen in Mij, vreemd, maar veel later kwam Ik erachter hoe dit kwam.

Nu leek het perfecte moment aangebroken om de controle over te nemen van haar.

“hang je mantelpakje maar aan op een stoel, hier en nu!”

Van wat er onder die pakje tevoorschijn kwam ging mijn onderlip trillen. Onder haar pakje had ze niets aan en haar verschijning had alles van volle naaktheid. Ze was glad, warm roze gekleurd, rond en gewelfd met een fantastische kont.

ze stond zo naakt op blote voeten, hetgeen Ik niet over Mijn hart kon krijgen natuurlijk *grijns*

Dus nam ik een paar lekker naald-hakken (zie foto bovenaan) en deed ze aan haar voeten.
Op zo'n naald staan deed geen deugd en blijven zitten wou dit ding ook al niet, dus drukte Ik lichtjes op de naald onder haar voetzool, waarna Ik een lichte pijn-kreun hoorde en een druppel bloed langs de naald zag lopen... 

Voor de eerste test leek ze te slagen... Als ze hier al niet tegenkon was ze geen partij voor Mijn extreme sadistische fantasie.

Terwijl Ik Mijn handen in haar nek legde, haar benen lichtjes spreidde, voelde Ik eens aan haar zachte, welgevormde borsten, Ik kneep erin, eerst zachtjes, daarna eens goed hard en ze gaf geen krimp.

"Duidelijk erg ervaren" zei Ik

ze keek in het ijle, gewillig wachtend op wat nog komen ging. 

Haar kutje was al kleddernat en Ik ging er eens met twee vingers in... Een lekker nat, zacht plekje en Ik voelde eens goed rond tot Ik in de buurt van haar G-plek kwam. Ik drukte eens stevig door en even leek het alsof ze ejaculeerde, maar ze gaf geen krimp.

"en duidelijk goed gemotiveerd" zei Ik zachtjes tegen haar

"Bek open en proeven" 

ze opende haar mond en dankbaar én met smaak proefde ze van haar eigen vocht.

Ik vroeg me onbewust af waar haar grenzen wel zouden kunnen liggen.

Na dat half uurtjes spelen, voelde Ik iets gaan knellen in Mijn broek, en ging daarom zitten op zo'n prachtige LouisIV stoel, kijkend naar dat bijbelse wonder.



Het werd hoog tijd om haar eens over Mijn knie te leggen bedacht Ik toen, en  gewillig legde ze zich over me heen, tenen en vingers op de grond.

De kunst is om bedachtzaam en met pauzes te slaan, steeds harder, tot ze gaat bewegen, au zegt en rode billen krijgt.

Er kwam nog niet zoveel geluid uit haar lekker pratende kut, en Ik wist dat er niet lang moest gewacht worden om de bull-whip boven te halen, of nog erger, de prikkeldraad-zweep (barbed wire)

Maar eerst wou Ik iets aan Mijn gespannen Lid doen, legde haar op de houten salontafel, gedecoreerd met kaarsen en ander moois, en doopte eerst Mijn vinger nog eens in haar lopende poesje, hierna ging Mijn vinger goed haar kontgaatje in en terwijl Ik haar lange haar vastnam en trok voor de extra trek-kracht, plante Ik Mijn pik er tot aan de wortel in één harde beurt in.

Nu moest ze toch even blinken met haar ogen, en weer kwam er een zuchtje van pijn..



.... HIER KOMT BINNENKORT HET VERVOLG ...



W/we gingen eerst naar een speciale kamer voor een paar foto's en films te laten maken.
Eigenlijk waren die bedoeld als een voor en na-fotoshoot, zo kon ik haar vooruitgang meten en konden we achteraf zien hoe goed Ik geslaagd was in O/ons opzet.


Achteraf, na 2 weken van training bleek, dat ze als test-subject had meegedaan aan één van Mijn experimenten, Mijn zelfgeschapen, seksuele godin was geboren! Gelukkig zat ze niet in de controle groep... *grijns*

Macht is heerlijk, machtsmisbruik nog heerlijker.

met speciaal dank aan YouTube voor het hosten van de muziek :-)
Song_2_Title


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen